تشریح برنامه فرنگی کاران تا رقابتهای جهانی، چهار اردو و یک تورنمنت

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، پرونده بازیهای آسیایی 2018 اندونزی با کسب دو مدال طلای محمدعلی گرایی و حسین نوری در اوزان 77 و 87 کیلوگرم و دو مدال برنز مهرداد مردانی و محمدرضا گرایی در اوزان 60 و 67 کیلوگرم برای ایران بسته شد. رقابتهایی که برخی از اهالی و کارشناسان کشتی معتقد بودند می توانست مدال های دیگری هم برای کشتی فرنگی داشته باشد تا ما در هر 6 وزن، صاحب مدال شویم.

تشریح برنامه فرنگی کاران تا رقابتهای جهانی، چهار اردو و یک تورنمنت

به هر حال کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بلافاصله بعد از بازگشت مسافران بازیهای آسیایی به تهران، برنامه های تجهیز و آماده سازی این تیم برای رقابتهای جهانی مجارستان را استارت زد که نخستین گام آن شروع اردو از روز 6 شهریورماه بود.

موسی طباطبایی سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در حاشیه برگزاری اردوی کنونی در تشریح روند آماده سازی این تیم تا رقابتهای جهانی به خبرنگاران گفت: زمان زیادی تا رقابتهای جهانی نداریم و طبیعتا باید بلافاصله بعد از بازیهای آسیایی برنامه های جدید را شروع می کردیم. ما تا پیکارهای جهانی مجارستان 4 اردوی آماده سازی را پیش رو داریم که با زمانبندی تعیین در خانه کشتی تهران برپا خواهد شد.

وی در ادامه به اعزام فرنگی کاران منتخب به یک تورنمنت بین المللی نیز اشاره نمود و گفت: کادر فنی برای ارزیابی برخی از نفرات اردونشین در نظر دارد تعدادی از بچه ها را به تورنمنت بین المللی پیتلاسینسکی لهستان اعزام کند که امیدوارم مقدمات این اعزام مهیا گردد تا بتوانیم در برخی از اوزانی که با ابهام روبرو هستیم، بهتر تصمیم بگیریم.

طباطبایی انگیزه و روحیه فرنگی کاران در اردوهای آماده سازی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اضافه کرد: یکی از نقاط قوت تیم ملی کشتی فرنگی، انسجام و همدلی تمامی عوامل اجرایی از جمله کادر فنی و کشتی گیران است که مطمئنا این موضوع می تواند در تسریع روند پیشرفت بچه ها تاثیرگذار باشد.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص اتفاقات اخیر و تصمیم شورای فنی برای ابقای سرمربی این تیم نیز گفت: آنچه مسلم است قرارداد علی اشکانی به اتمام رسیده بود و شورای فنی چند روزی را به آنالیز روند ابقای اشکانی یا انتخاب فرد جدید سپری کرد و در نهایت نیز قرار شد وی تا رقابتهای جهانی به عنوان سرمربی به فعالیتش ادامه دهد. در واقع اتفاق خاصی نیافتاد و او همچنان سرمربی تیم ملی است. ضمن اینکه در طول این چند روز، احد پازاج مدیر فنی تیم ملی با جدیت بر تمرینات نظارت داشت و مشکلی در روند اردو بوجود نیامد.

وی در خاتمه گفت: هم اکنون تمامی فرنگی کاران مورد نظر کادر فنی در اردوی تیم ملی حضور دارند و فقط بهنام مهدیزاده با هماهنگی قبلی به اردو نیامده که او نیز بزودی به جمع بچه ها ملحق خواهد شد.

رقابتهای جهانی کشتی آزاد و فرنگی طی روزهای 28 مهر تا 6 آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می گردد.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2037

به "تشریح برنامه فرنگی کاران تا رقابتهای جهانی، چهار اردو و یک تورنمنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح برنامه فرنگی کاران تا رقابتهای جهانی، چهار اردو و یک تورنمنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید